JRobot – symulator zachowań

Założenia projektu

——————————————-

Celem projektu było poznanie sposobów komunikacji robota z otoczeniem (czujniki) i ich wykorzystanie do symulacji zachowań.

 

Realizacja

—————————————-

I. CEL PROJEKTU

Zastosowanie systemu Lego MindStorms do symulacji zachowań prostych organizmów

Cele szczegółowe

1. Poznanie różnorodnych zachowań przejawianych w naturze przez różne organizmy:

2. Poznanie elementow i możliwości zestawu Lego MindStorms

3. Budowa prostych robotów i tworzenie programów

II. ETAPY PROJEKTU

III. DOKUMENTACJA

Dokumentacja wykonywana na bieżąco, w trakcie trwania projektu. Formy dokumentacji: artykuły, zdjęcia, filmy, kody programów itp

Multimedia

—————————————-

Zespół projektowy

Nazwa szkoły: Zespół Szkół Technicznych w Międzychodzie
Nauczyciel – opiekun grupy projektowej: Robert Piasecki
Uczniowie – członkowie zespołu projektowego:

  1. Krzysztof Biniaś
  2. Jakub Inszczak
  3. Hubert Marcinkowski
  4. Mateusz Młyńczak
  5. Michalina Naskręt
  6. Bartosz Nowak
  7. Dawid Nowak
  8. Hubert Orzeł
  9. Krystian Piątkowski
  10. Wiktor Piechowiak
  11. Grzegorz Pucek
  12. Jakub Schubert
  13. Daniel Siuchniński
  14. Natan Suterski
  15. Wiktoria Śródecka
  16. Tomasz Woitas