Labirynt w polu kukurydzy – programować każdy może | Szkoła Podstawowa Specjalna w Pleszewie

Założenia projektu

——————————————-

Ukazanie uczniom jak: – Wykorzystać program Scratch oraz Lego Tech jako narzędzia do nauki podstaw programowania. – Rozwiązywać problemy i komunikować się z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych. – Rozwijać kompetencje społeczne, kształcić umiejętności pracy zespołowej i projektowej. – Można uatrakcyjnić nauczania i odnieść sukces

Realizacja

—————————————-.

Z okazji Dnia Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, który odbył się w naszej szkole 19 maja, zaprezentowaliśmy społeczności szkolnej efekty naszej pracy. Zachowując zasady reżimu sanitarnego ustaliliśmy harmonogram według, którego poszczególne klasy ze swoimi opiekunami przychodziły do świetlicy. Tam właśnie czekaliśmy na Nich aby zprezentować to, czego nauczyliśmy się na zajęciach i zaangażować  do wspólnej zabawy.

Każdy z uczestników prezentacji znalazł dla siebie coś ciekawego a było to kodowanie za pomocą kolorowych kubeczków, kostka Merge, programowanieSkottie Go, robot Phyto, Ozobot i Lego Tech. Wszyscy uczestnicy byli bardzo zaangażowani i zadowoleni z udziału w naszej Prezentacji Projektu pt. „Labirynt w polu kukurydzy – programować każdy może”. Dla wielu uczniów a nawet nauczycieli programowanie okazało się ciekawą i wciągającą przygodą.

Jak wyglądała nasza praca, prezentacja i podsumowanie projektu w pełni pokazuje film.

Multimedia

—————————————-

Zespół projektowy

Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa Specjalna w Pleszewie
Nauczyciel – opiekun grupy projektowej: Alina Tanaś
Uczniowie – członkowie zespołu projektowego:

Franciszek Garbaciak
Oliwia Pabian
Julia Radke
Bartosz Rogacki
Wojciech Spychalski
Julita Marszałek
Eryk Stodolny