MINDBLOW – poszerzamy horyzonty

Założenia projektu

——————————————-

Projekt (w naszej szkole) miał na celu poszerzenie umiejętności i zdolności uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim.

Realizacja

—————————————-

Uczniowie w ramach prac projektowych ćwiczyli logiczne myślenie i pracowali nad usprawnianiem motoryki małej. Ale nie tylko. Uczyli się współpracy – pracy w grupie i na rzecz grupy. Dzielili sięsię swoimi sukcesami i pracowali nad błędami. A przede wszystkim dotknli i poznali sprzęt i inne komponenty projektu. To była dla nich jedyna taka możliwość. Dzięki udziałowi w projekcie, z pewnością wzrosło ich poczucie własnej wartości. Nie będą stronić od nowych technologii. Ich poszerzone horyzonty to umysł otwarty na nowości, na wszelkie możliwości jakie dają nowe technologie. Czują się wyróżnieni i nie mogą się doczekać tego co będziemy robić.

Przebieg i efekty prac zawiera fotoprezentacja.

 

Multimedia

—————————————-

Zespół projektowy

Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 14 Specjalna w Gnieźnie
Nauczyciel – opiekun grupy projektowej: Ewa Walczak
Uczniowie – członkowie zespołu projektowego:

  1. Dominik Błaszczyk
  2. Bartek Dobrzykowski
  3. Szymon Komocki
  4. Sławek Łączyński
  5. Marceli Nowaczewski
  6. Jakub Rochnowski
  7. Kacper Rochnowski
  8. Gracjan Sikorski