MINDBLOW – poszerzamy horyzonty
Założenia projektu
——————————————-
Projekt (w naszej szkole) miał na celu poszerzenie umiejętności i zdolności uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim.
Realizacja
—————————————-
Uczniowie w ramach prac projektowych ćwiczyli logiczne myślenie i pracowali nad usprawnianiem motoryki małej. Ale nie tylko. Uczyli się współpracy – pracy w grupie i na rzecz grupy. Dzielili sięsię swoimi sukcesami i pracowali nad błędami. A przede wszystkim dotknli i poznali sprzęt i inne komponenty projektu. To była dla nich jedyna taka możliwość. Dzięki udziałowi w projekcie, z pewnością wzrosło ich poczucie własnej wartości. Nie będą stronić od nowych technologii. Ich poszerzone horyzonty to umysł otwarty na nowości, na wszelkie możliwości jakie dają nowe technologie. Czują się wyróżnieni i nie mogą się doczekać tego co będziemy robić.
Przebieg i efekty prac zawiera fotoprezentacja.
Multimedia
—————————————-
Zespół projektowy
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 14 Specjalna w Gnieźnie
Nauczyciel – opiekun grupy projektowej: Ewa Walczak
Uczniowie – członkowie zespołu projektowego:
- Dominik Błaszczyk
- Bartek Dobrzykowski
- Szymon Komocki
- Sławek Łączyński
- Marceli Nowaczewski
- Jakub Rochnowski
- Kacper Rochnowski
- Gracjan Sikorski