Robot w labiryncie
Założenia projektu
——————————————-
Cele projektu było:
- nauka programowania oraz logicznego myślenia
- rozwiązywanie zadań, zagadek i łamigłówek prowadzących do odkrywania algorytmów
- budowa konstrukcji z klocków Lego Mindstorms EV3
- nauka korzystania z pętli, warunków, danych, czujników
- stworzenie labiryntu
Realizacja
—————————————-
Tematem przewodnim naszego projektu były labirynty. Budzą ciekawość, fascynują i są nie lada wyzwaniem. Pokazują, że dążąc do celu wystarczająco długo i ucząc się na własnych błędach można osiągnąć sukces (na który byliśmy nastawieni). Każdy z zespołów podjął się wyzwania i tak zaczął się nasz labirynt nowych doświadczeń. Nikt z nas nie miał wcześniej styczności z LEGO Mindstorms EV3, więc najpierw musieliśmy się sobie przyjrzeć. Szybko jednak znaleźliśmy wspólny język – programowanie czas zacząć! To, co się działo na zajęciach jest ujęte w prezentacji.
Multimedia
Film prezentujący przebieg i efekty prac w projekcie
—————————————-
Zespół projektowy
Nazwa szkoły: Zespół Szkół im. E. Sczanieckiej w Pniewach – Technikum
Nauczyciel – opiekun grupy projektowej: Hanna Banaszak-Gomuła
Uczniowie – członkowie zespołu projektowego:
Eryk Bańdurski
Jan Ceglarek
Dominik Chołdrych
Nikodem Dobkiewicz
Michał Frąckowiak
Patryk Jagieła-Lubik
Jakub Jarnot
Miłosz Kowalski
Jakub Krawiec
Dawid Mańczak
Sebastian Prędki
Patryk Rataj
Kacper Sawala
Jakub Szczechowiak
Oskar Wilkowski
Igor Witan